2 Kasım 2020 Pazartesi

 

2021 Yıllık Burç Yorumları PDF kitabı hazır!


Astrolog Semavii'den 2021 Yıllık Burç Yorumları PDF Kitabı HAZIR!

Pdf kitapta neler var:


Her burç için 7-9 sayfa detaylı ve kapsamlı yıllık yorum. 2021'deki transit gezegenlerin sizi nasıl etkileyeceğine ve hayatınıza neler getireceğine dair bireysel yıllık yorum tadında çok detaylı ve spesifik tahminler yaptığım kapsamlı bir yıllık astrolojik analiz içerir. 

Ayrıca her burç için kariyerde başarı ve atılım için yıl boyunca değerlendirilmesi gereken şanslı ve riskli zamanları, parasal şartlar ve yatırım için yıl boyunca şanslı ve riskli zamanları ve aşk, evlilik için yıl boyunca olası ve uygun zamanlar ve riskli zamanları tek tek yazdım. 

Bunun haricinde, her burç için bu yıl gerçekleşecek olan toplam 6 tane Güneş ve Ay Tutulmasının etkilerini tek tek yazdım. 

Evet. 2021'de sizi neler bekliyor? Bunun kapsamlı astrolojik yorumu pdf kitabımda. 


Bilen ve bilmeyenler için not:


Yıllık Burç Yorumları PDF kitabımı SADECE benden temin edebilirsiniz. Başka bir yerden değil.

Ödeme yapanlara mail yoluyla pdf kitabı, pdf dosya olarak gönderiyorum.

Pdf kitapla ilgili detaylar;

Astrolog Semavii' den 2021 Yıllık Burç Yorumları PDF kitabı toplam 131 sayfa. TÜM BURÇLAR İÇİNDE.

Pdf kitap: 131 sayfa 

Pdf kitabın fiyatı: 70 TL.

Mailim: sema_mavii@hotmail.com 


Not; İsteyen tek burç alabilir.
Tek burç: 15 TL

NOT: İsteyen sadece tek burç yorumunu alabilir ancak bir kişi hem Güneş Burcu hem Yükselen burcunu birlikte okumalı onun için 2 burç alması gerekir sağlıklı ve detaylı 2021 yorumu için. Sadece burcu ve Yukseleni isteyenler 30 tl ödeme dekontunu mailime gönderince, hangi 2 burcu istediğini de belirtsin.

Not; Ödemeyi eft yapıp mailime dekontunu göndermeniz gerek. Bunun üzerinize size mail üzerinden Astrolog Semavii'den 2021 Yıllık Burç Yorumları PDF kitabını gönderiyorum.


Not; Ödemeyi eft yapıp mailime dekontunu göndermeniz gerek. Bunun üzerinize size mail üzerinden Astrolog Semavii'den 2021 Yıllık Burç Yorumları PDF kitabını gönderiyorum.

eft için hesap no;

1)Sema Kılıç, İş Bankası Antalya Merkez Şube, hesap no: 6200 - 3736087)  
  
İBAN NO: TR620006400000162003736087 
  
Veya 
  
2)Sema Kılıç AKBANK İstanbul Beyoğlu Şubesi. İban No: TR630004600039888000173499 
Akbank Şube: 0039 Hesap No: 0173499 

Not; Ödeme yaptığınız dekontun fotosunu göndermeniz hem çok sayıda talep geldiği ve kişileri karıştırmamak ve unutmamak için gerekli hem de işlerimi resmi olarak yapıyorum onun için gerekli.

Astrolog Semavii



11 yorum:

  1. Merhaba bugün öğlen yatırdım. Mail yolladım.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ben özden albaş topçu... Bugün size ödeme yaptım. Dekontu mail ve WhatsApp tan gönderdim..

    YanıtlaSil
  4. Çok para bi kitaptan fazlası

    YanıtlaSil
  5. Merhaba

    Az once dekontu ilettim eica etsem bir an once gonderirmisiniz?
    Sevgiler
    Sevilay TÜRKMEN

    YanıtlaSil
  6. Dekont gonderdim maili bekliyorum teşekkürler iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Sema Hanım.Bugun eft yaptim.2 burc istiyorum.Yengec ve Oglak

    YanıtlaSil
  8. Merhaba , bu sabah mail dekontu mail attım. Kontrol edebilir misiniz? Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar sema hanim bnde ögrenmek istiyorum nasl yardimci olursunuz bna cok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Sema hanım maile dekontu size ilettim.

    YanıtlaSil
  11. China - Where to Buy Titanium trim - The Tinium Art Foundation
    The tinium art supplies ford edge titanium 2019 are available in all sizes. For best results and best prices from mens titanium rings a wide titanium plate flat iron variety of manufacturers, we ion chrome vs titanium use our extensive inventory titanium chain

    YanıtlaSil